+385 (0)1 58 11 196 info@event-horizon.hr

Softver za trgovine Blagajna| Event Horizon BI

Skladište – fiskalizacijska blagajna

Softver za trgovine | Blagajna – Event Horizon BI

Event Horizon aplikacijska rješenja za male trgovine, uključuju paket koji u startu zadovoljava sve potrebe manjih i većih poslovnih jedinica. Potreba za praćenjem stanja zaliha, tijek i dinamika naručivanja, blagajničko poslovanje te kontroling zaposlenika, sadržani su u programskom rješenju.

Za trgovine u kojima se obavlja vaganje artikala (mesnice, voćarne i sl.), digitalna vaga koja je u sinkronizaciji sa sofverom, čini praktičan alat. Skladišno poslovanje u koju je implementirana NFC tehnologija evidencije zaliha, daje uvid u trenutno stanje zaliha te sinkronizira svaku promjenu nastalu u stvarnom vremenu na svim aplikacijama. Ovim alatom voditelji trgovina imaju trenutni uvid što se događa u poslovanju, na svojem mobilnom telefonu. Inventure postaju lakše i brže.

Za svu robu ograničenog trajanja, sofverski modul Notifikacije pomaže u optimizaciji naručivanja i određivanja prodajnih akcija, budući da šalje upozorenja prema zadanim parametrima o trenutnom stanju robe. Softverski paket u skladu je s GDPR uredbom o zaštiti osobnih podataka.

Trgovine

Prikaz poslovanja

Web aplikacija

Responzivna (laptop, tablet, mobitel). Bez dodatnih instalacija programa.

Mobilna aplikacija

U sinkronizaciji sa web aplikacijom. Podaci o poslovanju dostupni u svakom trenutku.

n

Blagajna Fiskalizacija

Blagajna sa fiskalizacijom. Obračun prometa i izvještaj na dnevnim razinama.

~

Sigurnost

Visoka zaštita i kriptiranost podataka. Sigurnosni protokoli i više razina prijava u sustav.

Skladišno poslovanje i dnevni promet na mobilnoj aplikaciji

Instant inventure putem NFC tehnologije.

Saznajte više

Moduli uključeni u softver za trgovine Event Horizon BI

Najnovija NFC tehnologija bežičnog prikupljanja podataka | Mobilna aplikacija
Korisnički managment

Mogućnost dodavanja korisničkih uloga i pristupa sustavu. Prijava ulaza i izlaza korisnika u sustav te povijest korištenja sustava.

Skladišno poslovanje s NFC podrškom

Zalihe i skladišno poslovanje, ulaz i izlaz artikala, primke i narudžbenice, međuskladišna dokumentacija. Vođenje skladišta uz implementaciju NFC tehnologije i mobilne aplikacije.

Blagajna sa fiskalizacijom

Blagajničko poslovanje povezano sa skladištem te fiskalizacijom koja je moguća na prijenosnom uređaju – mobilna aplikacija i prijenosni printer. Mogućnost izdavanja ponuda. Automatski obračun blagajne i dnevni izvještaji o prometu prema raznim parametrima:

  • Fiskalizirani računi – kartica/gotovina
  • Izdane ponude – stornirani računi
  • Stanje prodaje prema artiklima
  • Statistički obračun rasta/pada prometa po financijskim parametrima ili količinskim parametrima
  • Prikaz povijesti i analitike kroz mjesečne ili godišnje raspone
Izvještaji i statistika

Sustav generira različite vrste izvještaja prema filteru ili parametrima koje zadajemo. Mogućnost postavljanja sustava kontrolinga kojim možemo pratiti:

  • efikasnost pojedinih smjena, radnika
  • dinamika plaćanja po klijentima
  • izvještaji o blagajničkom poslovanju

Kvalitetno postavljeni izvještajni parametri omogućavaju dobivanje korisnih podataka koji se kasnije upotrebljavaju prilikom planiranja poslovanje i optimizacije radnih procesa. Uštede u vremenu i koracima te kontrola zaposlenika. Za sve izvještaje moguće je postaviti automatsko slanje putem email-a, prema periodičkoj dinamici (dnevni – tjedni – mjesečni), ili procesnoj (završetak pojedine radnje).

Upozorenja i notifikacije

Upozorenja se generiraju prema Korisničkom managmentu, što znači da pojedine notifikacije mogu dobivati samo radnici, a pojedine samo voditelji.  Notifikacijski alat pomaže u smanjivanju rizičnih situacija kao što su : gubitak robe zbog roka valjanosti, nedovoljne minimalne količine za vođenje poslovanja, evidencija pomoćnog materijala potrebnog za poslovanje. Alarmiranje se može postaviti za:

  • minimalne zadane količine pojedinog materijala ili sirovine na zalihi
  • približavanje roka isteka valjanosti pojedinih artikala (smanjivanje rizik od eventualnih gubitaka)
  • odustupanja u pravilnim prijavama i odjavama radnika
  • upozorenja u probijanju pojedinih rokova koji su zadani

Notifkacije mogu dolaziti u obliku poruke u mobilnoj aplikaciji, poruke upozorenja u web aplikaciji, automatskog slanja poruke na zadanu email adresu.

Obračun i inventura

Dnevni obračun trenutnog stanja zaliha te  izvještajni dokumenti. Mogućnost automatiziranog slanja na email. Mogućnost brze inventure putem NFC-a i mobilne aplikacije.

Pošaljite nam upit

dogovorite demonstraciju u vašim poslovnim jedinicama

Kontakt

info@event-horizon.hr

+385 (0)1 58 111 96

Savska 41, Zagreb