Digitalizirajte svoje poslovanje uz pomoć EU sredstava
Event Horizon isporučuje rješenja za pametne tvornice, softverske pakete za digitalizaciju proizvodnje, sljedivost i nadzor procesa. U najavi je poziv kojim će se dodijeljivati EU sredstva za spomenutu namjenu.
Pametne tvornice
Imate proizvodni pogon koji želite digitalizirati, optimizirati procese i smanjiti greške u poslovanju?Digitalno poslovanje
Vodite tvrtku koja se bavi uslugama ili servisom koji zahtjeva kontroling i optimizaciju?Business Intelligence
Želite kvalitetnu analitiku za svoje poslovanje prema raznim parametrima i razdobljima?Kroz poziv za dodjelu sredstava “Poboljšanje konkurentosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)” imate priliku uvesti digitalna rješenja koja su u današnjem svijetu nužna stvar za kvalitetno vođenje poslovanja. Mnogi certifikati kvalitete uvjetuju uvođenje ovakvih tehnologija te se njima postiže konkurentska prednost i mogućnost sklapanja poslova sa stranim partnerima. Saznajte više o ovim temama na našem blogu u nastavku:
Kako nastaju pametne tvornice?
Što je digitalna transformacija?
SAŽETAK POZIVA
Poboljšanje konkurentosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)
Svrha: Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentosti i učinkovitosti poslovanja MSP-ova primjenom infomacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju infomacijskog društva u RH
Predmet ovog Poziva: Ovim pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanje interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća
Prihvatljivi korisnici: Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici, Srednji poduzetnici
Prihvatljivi troškovi:
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, AFC, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…);
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
- Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (do godine dana od dana uvođenja usluge);
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta, usluge financijske revizije do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti, sukladno poglavlju 5.6 ovih Uputa
Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 100.000,00 kn
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 1.000.000,00 kn
Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti iznosi: do 65% prihvatljivih troškova za mikro i male poduzetnike te do 50% prihvatljivih troškova za srednje poduzetnike.
Iznos sredstava koji se dodijeljuje
- Maksimalan iznos | milijun kuna
- Minimalan iznos| sto tisuća kuna
Kontaktirajte nas
IT solutions for your business.
O nama
Kontakt
Privatnost
Standardi poslovanja
Zaštita osobnih podataka
info@event-horizon.hr
+385 (0)1 58 111 96
Savska 41, Zagreb
Pratite nas