+385 (0)1 58 11 196 info@event-horizon.hr

Digitalizirajte svoje poslovanje uz pomoć EU sredstava

Aplikacije po mjeri za bolje poslovanje

Digitalizirajte svoje poslovanje uz pomoć EU sredstava

 

Event Horizon isporučuje rješenja za pametne tvornice, softverske pakete za digitalizaciju proizvodnje, sljedivost i nadzor procesa. U najavi je poziv kojim će se dodijeljivati EU sredstva za spomenutu namjenu.

Pametne tvornice

Imate proizvodni pogon koji želite digitalizirati, optimizirati procese i smanjiti greške u poslovanju?

Digitalno poslovanje

Vodite tvrtku koja se bavi uslugama ili servisom koji zahtjeva kontroling i optimizaciju?

Business Intelligence

Želite kvalitetnu analitiku za svoje poslovanje prema raznim parametrima i razdobljima?

Kroz poziv za dodjelu sredstava “Poboljšanje konkurentosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)” imate priliku uvesti digitalna rješenja koja su u današnjem svijetu nužna stvar za kvalitetno vođenje poslovanja. Mnogi certifikati kvalitete uvjetuju uvođenje ovakvih tehnologija te se njima postiže konkurentska prednost i mogućnost sklapanja poslova sa stranim partnerima. Saznajte više o ovim temama na našem blogu u nastavku:

Kako nastaju pametne tvornice?

Saznajte više

Što je digitalna transformacija?

Saznajte više

SAŽETAK POZIVA

Poboljšanje konkurentosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)

Svrha: Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentosti i učinkovitosti poslovanja MSP-ova primjenom infomacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju infomacijskog društva u RH

Predmet ovog Poziva: Ovim pozivom potiču se MSP-ovi na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanje interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća

Prihvatljivi korisnici: Mikro poduzetnici, Mali poduzetnici, Srednji poduzetnici

Prihvatljivi troškovi:

  • Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, AFC, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…);
  • Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
  • Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (do godine dana od dana uvođenja usluge);
  • Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
  • Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
  • Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
  • Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
  • Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta, usluge financijske revizije do iznosa 15.000,00 HRK;
  • Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti, sukladno poglavlju 5.6 ovih Uputa

Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 100.000,00 kn

Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 1.000.000,00 kn

Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti iznosi: do 65% prihvatljivih troškova za mikro i male poduzetnike te do 50% prihvatljivih troškova za srednje poduzetnike.

Iznos sredstava koji se dodijeljuje

  • Maksimalan iznos | milijun kuna
  • Minimalan iznos| sto tisuća kuna

Kontaktirajte nas

Zaštita osobnih podataka

12 + 13 =

info@event-horizon.hr

+385 (0)1 58 111 96

Savska 41, Zagreb