Notice: class-oembed.php is deprecated since version 5.3.0! Use wp-includes/class-wp-oembed.php instead. in /var/www/html/www.event-horizon.hr/wp-includes/functions.php on line 4786
GDPR
General Data Protection Regulation
Kako se pripremiti za primjenu GDPR-a
GDPR | Opća uredba o zaštiti podataka
Europska unija je donošenjem Opće uredbe o zaštiti podataka zadala snažan pravni okvir kojim će se ubuduće štititi korištenje svih osobnih podataka građana EU i građana zemalja nečlanica. Uredba se sastoji od liste potrebnih sigurnosnih mjera i obvezi koje tvrtke i organizacije moraju ispuniti kako bi se ispunila zadana zaštita privatnosti osoba.
GDPR ulazi u punu primjenu nakon dvije godine prilagodbenog razdoblja, s datumom 25.05.2018., kada bi sve tvrtke trebale biti usklađene s Uredbom. Sve tvrtke i organizacije koje neće izvršiti uskladu s novom Uredbom, ulaze u rizik dobivanja visokih novčanih kazni te negativnih posljedica vezanih na tržišnu poziciju te odnose s partnerima i klijentima.
Dana stupanja na snagu
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Koga zahvaća Opća uredba o zaštiti podataka?
Sve tvrtke i organizacije koje sakupljaju osobne podatke svojih klijenata, partnera i zaposlenika. Ako nudite proizvode ili usluge untar Europske unije, uz to pratite i obrađujete osobne podatke klijenata, partnera i zaposlenika, trebate obratiti pažnju na GDPR. Ako ste izvan Europske unije, a poslujete s članicom EU, također je potrebno planirati usklađivanje, kako bi postigli uvjete kojima možete u budućnosti nastaviti poslovati ili sklapati nove poslove.
Koje su posljedice i kazne ako se ne uskladite s Uredbom?
Mjere propisane Uredbom imaju za zadaću zaštiti sve aktere koji su uključeni, te u konačnici izgraditi partnerstva sa povjerenjem. Tvrtke i organizacije koje se ne usklade s Uredbom, ulaze u rizik dobivanja visokih novčanih kazni koje su u rasponu do najviše 20 milijuna Eura ili 4 % godišnjih prihoda u cijelom svijetu, rizik od gubitka udjela na tržištu, gubitka partnerstva te nepovjerenje potencijalnih klijenata i kupaca.
Kako pristupiti implementaciji?
Event Horizon je u suradnji s konzultantima s područja zaštite osobnih podataka i pravnim stručnjacima razvio metodu implementacije koja se optimalno prilagođava tipu organizacije. Faze implementacije sastoje se od sljedećih koraka:
Procjena
Analiza trenutnog stanja tvrtke, dosadašnji način prikupljanja i obrada podataka, mjere sigurnosti i enkripcije podataka. Pristup podacima i mapiranje podataka.
Planiranje
Izrada strategije implementacije. Izrada plana nadogradnje ili promjene sustava u dijelovima obrade podataka, zaštite i čuvanja podataka.
Implementacija
Izrada dokumentacije i implementacija alata za provođenje Uredbe. Nadogradnja IT sustava potrebnim sigurnosnim alatima, zadavanje procesnih tijekova unutar tvrtke za postizanje svih mjera sukladno Uredbi.
Revizija
Pregled svih faza implementacije i testiranje o usklađenosti s Uredbom. Testiranje tehničkih alata te internih procesnih radnji. Izvještaj o implementaciji.
ŽELITE SE SAMI INFORMIRATI?
Event Horizon je u suradnji sa stručnjacima iz područja zaštite osobnih podataka te pravnim stručnjacima razvio metodu implementacije koja se optimalno prilagođava tipu organizacije. Gore navedene faze zahtjevaju analizu s više područja, od informatičkog, pravnog do interno procesnog. Procjenite gdje se vaša tvrtka ili organizacija trenutno nalazi pregledom info letka, te saznajte više o GDPR prilagodbi preuzimanjem priručnika. Obratite se nama za dodatna pitanja i konzultacije.
Na što se odnosi implementacija GDPR-a?
Koji su GDPR zadaci tvrtke ili organizacije?
IT solutions for your business.
O nama
Kontakt
Privatnost
Standardi poslovanja
Zaštita osobnih podataka
info@event-horizon.hr
+385 (0)1 58 111 96
Savska 41, Zagreb
Pratite nas