+385 (0)1 58 11 196 info@event-horizon.hr

Softver za poslovanje | Event Horizon BI

Kontrola poslovanja

Softver za poslovanje | Event Horizon BI

Event Horizon programsko rješenje za uslužne djelatnosti uključuje paket koji u startu zadovoljava sve potrebe manjih i većih tvrtki. Budući da svaka djelatnost ima svoju specifičnost, Event Horizon rješenja nude paletu modula koji se prilagođavaju ovisno o potrebama. Paket u startu ima uključene module za blagajničko poslovanje sa fiskalizacijom, vođenje zaliha te bazu kupaca odnosno klijenata, te partnera odnosno dobavljača. Nadalje, posebnost prilagodbe dolazi prema željama klijenta, a mogu se iskazati u:

  • proširenje kvalitete usluge prema vašem klijentu u obliku NFC prepaid korisničkih kartica
  • interno vođenje zaliha u skladištu kroz NFC tehnologiju
  • mobilna aplikacija sa bazom vaših klijenata koja služi vašem prodajnom osoblju kao alat za bolju prodaju

Tehnologija koja se koristi daje uvid u trenutno stanje  te sinkronizira svaku promjenu nastalu u stvarnom vremenu na svim aplikacijama.

Ovim alatom voditelji  imaju trenutni uvid što se događa u poslovanju, na svojem mobilnom telefonu. Softversko rješenje sadrži alate koji zadovoljavaju mjere sukladno GDPR Uredbi o zaštiti osobnih podataka.

GDPR Uredba o zaštiti osobnih podataka

Sukladno GDPR Uredbi

Frizerski saloni i saloni ljepote

Autopraonice i servisne radnje

Medicinske usluge stomatologija

Usluge terapije medicina

Odvjetnički ured

Agencije za nekretnine

Putničke agencije

Web aplikacija

Responzivna (laptop, tablet, mobitel). Bez dodatnih instalacija programa.

Mobilna aplikacija

U sinkronizaciji sa web aplikacijom. Podaci o poslovanju dostupni u svakom trenutku.

NFC tehnologija

Najsuvremeniji sustav bežičnog prikupljanja podataka u svim proizvodnim procesima.

~

Sigurnost

Visoka zaštita i kriptiranost podataka. Sigurnosni protokoli i više razina prijava u sustav.

Mobilna aplikacija za vašu tvrtku

Poboljšanje interne kontrole poslovanja te proširenje usluge prema klijentu. Aplikacija na vašem pametnom telefonu daje vam pristup poslovanju sa bilo koje lokacije.

Više o aplikaciji

Moduli uključeni u Softver za uslužne djelatnosti

Najnovija NFC tehnologija bežičnog prikupljanja podataka | Mobilna aplikacija
Korisnički managment

Mogućnost dodavanja korisničkih uloga i pristupa sustavu. Prijava ulaza i izlaza korisnika u sustav te povijest korištenja sustava.

Poslovanje i blagajna sa fiskalizacijom

Vođenje poslovanja ovisno o vrsti usluge te prema tipu klijenta, početak i trajanje usluge (pregled, servis, postupak) te finalno stanje završene usluge. Analitika i statistika poslovanja za sva razdoblja, kratkoročno i dugoročno. Blagajničko poslovanje povezano sa skladištem te fiskalizacijom koja je moguća na prijenosnom uređaju – mobilna aplikacija i prijenosni printer. Mogućnost izdavanja ponuda. Automatski obračun blagajne i dnevni izvještaji o prometu prema raznim parametrima:

  • fiskalizirani računi – kartica/gotovina
  • izdane ponude – stornirani računi
  • stanje prodaje prema artiklima
  • statistički obračun rasta/pada prometa po financijskim parametrima ili količinskim parametrima
  • prikaz povijesti i analitike kroz mjesečne ili godišnje raspone
Skladišno poslovanje s NFC podrškom

Zalihe i skladišno poslovanje, ulaz i izlaz artikala, primke i narudžbenice, međuskladišna dokumentacija. Vođenje skladišta uz implementaciju NFC tehnologije i mobilne aplikacije.

Vođenje predmeta – baza klijenata

Vođenje posebne baze klijenata prema predmetima. Mogućnost dodavanja dokumentacije u raznim oblicima, pdf.excel i sl. Mogućnost ograničenog pristupa klijenta u njegov osobni predmet/uslugu čime se daje dodatna vrijednost prema klijentu.

Svaka akcija dostupna je kako na web aplikaciji, tako i na mobilnoj. Uredska dokumentacija i dijeljenje sadržaja u internom poslovanju. Mogućnost uživo prijenosa pojedinih radnji, mogućnost dodavanja fotografija u aplikaciju direktno sa mobilnog uređaja.

Upozorenja i notifikacije

Upozorenja se generiraju prema Korisničkom managmentu, što znači da pojedine notifikacije mogu dobivati samo radnici, a pojedine samo voditelji.  Notifikacijski alat pomaže u smanjivanju rizičnih situacija kao što su : nedovoljne minimalne količine za vođenje poslovanja, evidencija pomoćnog materijala potrebnog za poslovanje, približavanje bitnih rokova. Alarmiranje se može postaviti za:

  • odustupanja u pravilnim prijavama i odjavama radnika
  • upozorenja u probijanju pojedinih rokova koji su zadani
  • upozorenje o nadolazećem događaju
  • obavijest o posebnom postupku prema klijentu (individualni pristup u davanju usluge)
  • obavještavnje o pristigloj dokumentaciji ključnoj za poslovanje

Notifkacije mogu dolaziti u obliku poruke u mobilnoj aplikaciji, poruke upozorenja u web aplikaciji, automatskog slanja poruke na zadanu email adresu.

Izvještaji i statistika

Sustav generira različite vrste izvještaja prema filteru ili parametrima koje zadajemo. Mogućnost postavljanja sustava kontrolinga kojim možemo pratiti:

  • trenutno stanje pojedinog predmeta ili otvorenog naloga
  • statistički obračun rasta/pada prometa po financijskim parametrima ili količinskim parametrima
  • dinamika plaćanja po klijentima
  • prikaz povijesti i analitike kroz mjesečne ili godišnje raspone

Kvalitetno postavljeni izvještajni parametri omogućavaju dobivanje korisnih podataka koji se kasnije upotrebljavaju prilikom planiranja poslovanja i optimizacije radnih procesa. Uštede u vremenu i koracima te kontrola zaposlenika. Za sve izvještaje moguće je postaviti automatsko slanje putem email-a, prema periodičkoj dinamici (dnevni – tjedni – mjesečni), ili procesnoj (završetak pojedine radnje).

Pošaljite nam upit

dogovorite demonstraciju u vašim poslovnim jedinicama

Kontakt

info@event-horizon.hr

+385 (0)1 58 111 96

Savska 41, Zagreb