+385 (0)1 58 11 196 info@event-horizon.hr

Softver za ugostitelje | Event Horizon BI

Normativi - sljedivost i analitika

Softver za ugostitelje – Event Horizon BI

Programsko rješenje za ugostitelje sadrži alate za planiranje koji nam pomažu optimizirati poslovanje. Nadzor nad zalihama te dinamika kretanja robe  putem NFC tehnologije i mobilne aplikacije predstavljaju zaokret u kontrolingu. Korištenjem sustava dobiva se potpuna sljedivost artikala, te brz reporting prema HACCP standardima kvalitete.

Modul Restorani sadrži  alat koji olakšava organizaciju dostave te odabir ruta za dostavljače putem GoogleMaps integriranog  alata za predviđanje vremena dostave i praćenje gustoće prometa. Modul Notifikacije upozorava vas ako se artikli približavaju kraju roka uporabe.  Javite nam se te dogovorite demonstraciju kroz koju ćete dobiti bolju sliku o alatu.

Mobilna aplikacija

Dostava i nadzor nad zalihama

 

  • pratite tijek dostave u stvarnom vremenu
  • dnevni izvještaji o prometu
  • analitika prodaje
  • analiza prema kanalima narudžbe

Osnovni dijelovi sustava

Web aplikacija

Pristup poslovanju sa bilo koje lokacije. Prilagodljiva za sve uređaje (laptop, tablet, mobitel). Bez dodatnih instalacija programa, pristup kroz internet pretraživač i unos korisničkog imena i lozinke.

Pohrana u cloudu

Visoka razina dostupnosti podataka, stalna sinkronizacija sa svim uređajima i replikacija podataka. Kopije podataka na više razina. Stalni monitoring sustava. Zašto poslovati u cloudu, više pročitajte ovdje.

Mobilna aplikacija

Instalirana na pametnom telefonu. U sinkronizaciji sa web aplikacijom. Dostava i narudžbe kroz aplikaciju. Mogućnost  primanja obavijesti. Funkcija naplate puem NFC kartica povjerenja za klijente.

NFC tehnologija

Najsuvremeniji sustav bežičnog prikupljanja podataka u svim poslovnim procesima. NFC tehnologija ubrzava inventuru, olakšava pristup informacijama, daje mogućnost dodatne vrijednosti poboljšanjem usluge prema klijentu. Više o NFC-u pročitajte ovdje.

Narudžba

Rokovi

m

Zalihe

Normativi

Radnici

Dostava

R

HACCP

Isporuka

EventHorizon Food Delivery Tool - mobilna aplikacija za dostavu

Mobilna aplikacija za dostavu koja pomaže u planiranju dostave. Sadrži integriran GoogleMaps alat za predviđanje vremena dostave te uživo prikaz stanja u prometu. Prikazuje efikasnost dostavljača, brzinu i točnost dostave, vrijeme zaprimanja narudžbe te vrijeme isporuke. Mogućnost izračuna dostave više narudžbi te izračun optimalne rute.

Zatraži ponudu

Kartice povjerenja | viša razina usluge

NFC kartice povjerenja za stalne klijente. Prilikom zaprimanje dostave, karticu prislanjaju na mobitel dostavljača i time plaćaju svoju narudžbu. Prednost za ugostitelje je što dobivaju jednokratne priljeve u većim iznosima. Klijent se zadržava te mu se nude povoljniji meniji putem kartica povjerenja.

Saznajte

Normativi u sustavu - kontroling poslovanja i optmizacija troškova

Uvođenjem normativa pratimo poslovanje na detaljniji način i postižemo kvalitetniji pregled kretanja zaliha. Izračunom normativa možemo na praktičan način kreirati razne varijante kalkulacija novih proizvoda/menija. Event Horizon sustav ima jednostavan alat kreiranja novih normativa kojima u konačnici postižemo detaljne izvještaje o poslovanju. Optimizirajte svoje zalihe i kreirajte pregled kretanja troškova.

Pogledajte video

Moduli uključeni u Softver za ugostitelje

NFC tehnologija | Mobilna aplikacija
Korisnički managment
Mogućnost dodavanja korisničkih uloga i pristupa sustavu. Prijava ulaza i izlaza korisnika u sustav te povijest korištenja sustava.
Narudžba - obrada

Zaprimanje narudžbi ovisno o kanalu te praćenje tijeka isporuke.  Monitorig na najvišoj razini. Provedba  HACCP standarda uz monitoring kritičnih točaka. Softver prati ključne elemente u poslovanju:

  • zaprimanje narudžbe, vrsta kanala – klijent, praćenje dinamike isporuke
  • praćenje tijeka obrade obrade – timing
  • isporuka – način dostave
  • lociranje i optimizacija dostave
EventHorizon Food Delivery Tool – mobilna aplikacija za dostavu

Dio softvera koji služi kao alat za optimiziranje poslovanja i pružanje kvalitetnije usluge prema klijentu.  Predstavlja mobilnu aplikaciju koja pomaže u planiranju dostave. Sadrži integriran GoogleMaps alat za predviđanje vremena dostave te uživo praćenja stanja u prometu. Parametri koji se prate:

  • dinamika dostave prema dostavnim mjestima (klijentima)
  • efikasnost dostavljača (korisnika aplikacije), brzina i točnost dostave, vrijeme zaprimanja isporuke te vrijeme isporuke
  • aplikacija ima i alat za naplatu putem kartici povjerenja
  • integrirani GoogleMaps alati omogućavaju izračun optimalne rute dostave te praćenje trenutnog stanja u prometu
  • mogućnost izračuna dostave više menija te izračun optimalne rute
Kartice povjerenja | viša razina usluge

Klijenti koji su stalni i redovno naručuju dostavu,  mogu imati NFC kartice povjerenja na koje uplaćuju određeni iznos, te dobivaju različite pogodnosti. Prilikom zaprimanje dostave, karticu prislanjaju na mobitel dostavljača i time plaćaju svoju narudžbu.

Prednost za ugostitelje je što dobivaju jednokratne priljeve u većim izosima, ovisno koliko klijenti uplaćuju. Klijent se zadržava, jer ima uplaćen kredit za potrošnju u restoranu kod kojeg drži karticu povjerenja. Klijentu se nude povoljniji meniji putem kartica povjerenja, što je marketinški dobro za restoran. Ovaj alat koristi najnoviju NFC tehnologiju o kojoj možete pročitati više ovdje.

Skladišno poslovanje s NFC podrškom
Zalihe i skladišno poslovanje, ulaz i izlaz artikala, primke i narudžbenice, međuskladišna dokumentacija. Vođenje skladišta uz implementaciju NFC tehnologije i mobilne aplikacije.
HACCP provedba

HACCP sustav (Hazard Analysis Critical Control Point) kroz StorageHorizon tehnologiju automatiziran je i ubrzan. Reporti i trenutna analiza dostupna je u svakom trenutku zbog stalne sinkronizacije podataka. Moderna razina provedbe HACCP-a, dodatna je vrijednost sofverskog rješenja za ugostitelje. Temeljne postavke:

  • kontrolne točke, kritične granice
  • monitoring kritičnih točaka, korektivne
  • odgovornost – zapisnici i dokumentacija
Izvještaji i statistika

Sustav generira različite vrste izvještaja prema filteru ili parametrima koje zadajemo. Mogućnost postavljanja sustava kontrolinga kojim možemo pratiti:

  • dinamika naručivanja kroz pojedine sate prema dnevnom ritmu
  • trenutnu fazu obrade narudžbe
  • stupanj dovršenosti, preostalo vrijeme, usporedba sa zadanim rokovima
  • efikasnost pojedinih smjena, radnika
  • analiza prema vrstama zaprimanja narudžbi – kanali i vrsta menija . Prikaz efikasnosti marketinga.
  • dinamika plaćanja po klijentima

Kvalitetno postavljeni izvještajni parametri omogućavaju dobivanje korisnih podataka koji se kasnije upotrebljavaju prilikom planiranja proizvodnje i optimizacije radnih procesa. Uštede u vremenu i koracima te kontrola zaposlenika. Za sve izvještaje moguće je postaviti automatsko slanje putem email-a, prema periodičkoj dinamici, primjerice dnevni , tjedni , mjesečni  ili procesnoj: dostava naružbe, zaprimanje narudžbe, vrsta kanala, vrsta menija.

Blagajna sa fiskalizacijom

Blagajničko poslovanje, mogućnost više lokacija naplate,  na prijenosnom uređaju – mobilna aplikacija i prijenosni printer, te restoran. Mogućnost izdavanja ponuda. Automatski obračun blagajne i dnevni izvještaji o prometu prema raznim parametrima:

  • Fiskalizirani računi – kartica/gotovina
  • Izdane ponude – stornirani računi
  • Stanje prodaje prema artiklima
  • Statistički obračun rasta/pada prometa po financijskim parametrima ili količinskim parametrima
  • Prikaz povijesti i analitike kroz mjesečne ili godišnje raspone
Upozorenja i notifikacije

Upozorenja se generiraju prema Korisničkom managmentu, što znači da pojedine notifikacije mogu dobivati samo radnici, a pojedine samo voditelji.  Notifikacijski alat pomaže u smanjivanju rizičnih situacija kao što su : gubitak robe zbog roka valjanosti, nedovoljne minimalne količine za vođenje poslovanja, evidencija pomoćnog materijala potrebnog za poslovanje. Alarmiranje se može postaviti za:

  • minimalne zadane količine pojedinog artikala ili sirovine na zalihi
  • približavanje roka isteka valjanosti pojedinih artikala (smanjivanje rizik od eventualnih gubitaka), upozorenje o dosegu kritične točke u kontrolingu – npr. jaja se koriste do određenog datuma – sustav upozorava tjedan dana prije (optimizacija resursa)
  • odustupanja u pravilnim prijavama i odjavama radnika
  • upozorenja u probijanju pojedinih rokova koji su zadani (isporuka, dostava i sl.)
  • nova narudžba preko bilo kojeg kanala

Notifkacije mogu dolaziti u obliku poruke u mobilnoj aplikaciji, poruke upozorenja u web aplikaciji, automatskog slanja poruke na zadanu email adresu.

Obračun i inventura

Dnevni obračun trenutnog stanja zaliha te  izvještajni dokumenti. Mogućnost automatiziranog slanja na email. Mogućnost brze inventure putem NFC-a i mobilne aplikacije.

Pošaljite nam upit

dogovorite demonstraciju u vašim poslovnim jedinicama

Kontakt

info@event-horizon.hr

+385 (0)1 58 111 96

Savska 41, Zagreb